اس ام اس غمگین زیبا
اس ام اس غمگین زیبا

عشق یعنی توفیق اجباری و فرو رفتن در آبی که عمقش را نمیدانی . نه بلبل خواهد از بوستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی / اگر گفتی مرا الان چه حالی است / میان قلب من جای تو خالی است . میخوام اسمتو با صابون رو ابرا بنویسم تا وقتی بارون اومد همه کف کنن . یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد / در پاکت گل گذاشتم دادم باد . اس ام اس غمگین اگه روزی خواستی بگی دوست ندارم ، آروم آروم بگو تا آهسته آهسته بمیرم . والله اسمش زنگ تفریح بود . . . ما که همش توش مشق های ساعت بعد رو مینوشتیم آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است . دل ، عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت / ای آینه دار خلوتم باور کن / اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: